Rynek w Polsce jako pierwszy wprowadza nowy wizerunek marki Dynacoat

Polska została wybrana przez firmę AkzoNobel jako pierwszy rynek, na którym pojawiła się "odświeżona" marka Dynacoat. Świętując dynamiczny rozwój Dynacoat, nowym wizerunkiem, marka podkreśla wyjątkowość oraz kompleksowość w obszarze produktów, które są wykorzystywane do renowacji pojazdów.

"Wierzymy, że Dynacoat daje użytkownikom poczucie pewności i zaufania" - mówi Vaclav Kloub Sales Manager, Vehicle Refinishes Value Segment for Europe. Chcemy, naszymi nowymi opakowaniami i materiałami promocyjnymi, podkreślić wyjątkowość tych produktów. Nowe hasło marki - DYNACOAT. ZAUFANA WARTOŚĆ - potwierdza nasze zobowiązanie wobec klientów. Oferujemy niezawodne, łatwe w użyciu produkty i palety kolorów, które korzystają z osiągnięć technologicznych firmy AkzoNobel."

Nowe logo marki ma bardziej nowoczesny charakter, dodatkowo też dzięki wybranej palecie kolorów, pozostaje wierne historii Dynacoat oraz AkzoNobel. Etykiety mają obecnie wyróżniające się kolorowe oznaczenia i grafiki, co ułatwia i przyspiesza rozpoznawanie produktów. Wszystkie materiały promocyjne zostały zaprojektowane tak, aby wzmocnić wizerunek Dynacoat.

"Nasza "odświeżona" marka opiera się na wartościach, które są dla nas ważne każdego dnia" - wyjaśnia Magdalena Andrzejewska, Senior Dynacoat Brand Manager. "Dynacoat to system, który był oczekiwany przez warsztaty lakiernicze. Tym wdrożeniem ze swojej strony zobowiązaliśmy się dostarczać niezawodne produkty oraz narzędzia, które zapewniają optymalne wyniki, a także będą stanowić ważną wartość dla działalności warsztatów.

Produkty i materiały pokazujące nowy wizerunek marki Dynacoat będą sukcesywnie wprowadzane przez dystrybutorów na terenie całej Polski. W kolejnych miesiącach 2019 roku marka Dynacoat w nowej odsłonie będzie wprowadzona na kolejne rynki. Więcej informacji na stronie: www.dynacoat.com www.dynacoat.pl